Samenvatting bestelling tonen
€2,995.00
Product Subtotaal
EJ Community  × 1 2,995.00
Subtotaal 2,995.00
Totaal 2,995.00

Klant informatie

Factuurgegevens

Jouw bestelling

7 maandtermijnen

3 maandtermijnen

Product Subtotaal
EJ Community  × 1 2,995.00
Subtotaal 2,995.00
Totaal 2,995.00

Betaling

Uw persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om uw bestelling te verwerken, uw ervaring op deze website te ondersteunen en voor andere doeleinden die worden beschreven in onze privacybeleid.

Community

Bedankt dat je hebt gekozen voor Growth Accelerator Community. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen met jou te bouwen aan succes en groei.

Testimonials

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat de Growth Accelerators Community mijn bedrijf naar ongekende hoogten heeft gebracht. De toegang tot ervaren mentoren, branche-experts en inspirerende evenementen heeft mijn perspectief op ondernemen veranderd. Ik heb geleerd hoe ik mijn bedrijf effectiever kan leiden, strategieën kan implementeren en mijn doelgroep beter kan bereiken. De community is een bron van inspiratie, waar ik continu nieuwe ideeën en innovatieve benaderingen ontdek. Als je serieus bent over de groei van je bedrijf, dan is deze community absoluut een must-have.
Jacco van den Brink
Portugal
Ik ben zo dankbaar voor de Growth Accelerators Community! Als solopreneur kan het soms eenzaam en overweldigend zijn om een bedrijf te runnen, maar dankzij deze community voel ik me nooit meer alleen. De ondersteuning en aanmoediging die ik van andere ondernemers ontvang, is onbetaalbaar. Bovendien heb ik via de community waardevolle inzichten en tips gekregen die mijn bedrijf hebben geholpen om sneller te groeien. Het is echt een plek waar ik me thuis voel en waar ik me kan blijven ontwikkelen als ondernemer.
Bart Bosch
Weert

©2023 Edwin & Julia - All Rights Reserved

Ons gratis E-Book:

'In 10 stappen slimmer ondernemen'

Laat je naam en e-mailadres achter en ontvang het E-Book waarin we je leren hoe je jouw bedrijf slimmer kunt organiseren in 10 eenvoudige stappen om meer succes te behalen.